Reklamace
V případě, že zakoupené zboží nefunguje správně nebo je poškozené, máte samozřejmě nárok jej reklamovat.
V případě reklamace je kupující povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e-shop nezodpovídá, tyto vady prosím reklamujte u přepravce. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba dle zákona 24 měsíců.
Reklamace jsou posuzovány dle ustanovení zák. č. 40/1964 Sb. občanský zákoník, v platném znění a zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Postup při reklamaci:
1. o reklamaci nás, prosíme, informujte na tel. č. 776 615 748 nebo toscom.brno@atlas.cz.
2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3. do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4. přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě
Záruka se nevztahuje na:
• závady vzniklé běžným opotřebením
• závady vzniklé nesprávným použitím výrobku
Reklamace standardně vyřizujeme okamžite, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší společností.